سه شنبه 26 شهريور 1392
ن : lafee

ادم ریوی و تنفس مشکل در نارسایی کلیوی

ادم ریوی و تنفس مشکل در نارسایی کلیوی

ادم ریوی و تنفس مشکل در شکست FailureRenal کلیه یک بیماری است که در آن کلیه ها قادر به عمل هزاران properly.A علائم ادم appear.Pulmonary و تنفس دشوار معمولا در نارسایی کلیوی دیده می شود .

علل ادم ریوی و تنفس دشوار در نارسایی کلیوی

نتایج ادم ریوی از احتباس مایع در kidneys.The مهم ترین عملکرد کلیوی است برای فیلتر کردن مایع اضافی از بدن است . با این حال ، در نارسایی کلیوی ، کلیه ها قادر به کار properly.As نتیجه ، سطوح بالایی از مایع خواهد ساخت تا در صورت جدی body.In ، ریه حتی می توان با مایع آب گرفتگی ، بنابراین در وضعیت edema.This ریوی می تواند باعث مایع برای پر کردن آلوئول به جای هوا، جلوگیری از اکسیژن از به bloodstream.As خود جذب نتیجه ، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی ممکن است تنفس مشکل را تجربه کنند.

ادم ریوی یک وضعیت تهدید کننده زندگی است که می تواند به ویژه برای مدیریت در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. مدیریت نامناسب ادم می تواند خطر ابتلا به بیماران ، از جمله خطر مرگ را افزایش می دهد .

درمان ادم ریوی و تنفس دشوار

اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی را بیش از حد مایع قابل توجه و / یا ادم ریوی ، بیماران می توانند راهنمایی های زیر را برای درمان آن را .

* توقف همه سیال IV و محدود کردن مصرف مایعات دهان و دندان

* استفاده از دیورتیک ها به افزایش ادرار داروهای گیاهی output.Some ها نیز می توانید خروجی ادرار را افزایش می دهد .

* اگر بیماران تحت دیالیز هستند ، بیماران باید درمان را افزایش می دهد.

راهنمایی در بالا می تواند ادم ریوی و تنفس دشوار در failure.However کلیوی را کاهش دهد، به عنوان ادم ریوی از کاهش عملکرد کلیوی ، بیماران باید درمان برای درمان کلیه به عنوان یک whole.If عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته ، کلیه ها قادر خواهد بود به کار کارآمد تر برای فیلتر کردن مایع از بدن .

درمان آلودگی خون درمان توصیه شده برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است. این می تواند خون را پاک و کمک به بدن دوباره ability.Once خود ترمیم بافت کلیه بازسازی ، کلیه ها قادر خواهد بود برای کار بهتر . بنابراین، ادم ریوی خواهد شد به طور کامل و اساسا کنترل می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیوی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.